7 Mart 2013 Perşembe

kendini temize çekmek..

Ben hep yeni ajandaları sevdim:)babam sene başında ajandaya ihtiyacı olan varmı diye sorunca hep var derdim,adam şaşırırdı koleksiyon mu yapıyor bu kız diye:))
Boş defter niye mutlu eder ki insanı diye düşünüyorum,yeni yeni fark ettim,ben hep yeniliğe geçmeye çabalıyorum,en baştan daha iyisini yapabilmeyi,her konuda...sürekli aylık yıllık hedefler vardır kafamda,başka birine söylesem anlamsız gelebilecek ama benim için mühim olan adımlar,acaba kendimi sevmiyorum sürekli değiştirme çabasında mıyım diye aklıma gelmiyor değil..ama öyle olsa halimden memnun olmam,mutlu olmam...memnunum ama neden daha iyisi olmasın üzerine uğraşıp duruyorum galiba...
Oğlum bana hediye edilmiş  en güzel defter,kendimi temize çekeceğim en iyi fırsat..nasıl bir bebek ajandaya benzer??benziyor işte,onun doğumuyla eksik taraflarımı onarma azmim arttı,anlamsız zaman öldürücü aktiviteler artık yok,daha düzgün konuşmaya çabalıyorum,dili önce benden öğreneceği için,kirli kelimeler çıktı dağarcığımdan,daha düzgün beslenmeye uğraşıyorum şu an için ağzından girecek besinleri ben seçtiğim için,geleceğe yönelik tasarruf anlayışım değişti artık sorımulu olduğum başka bir gelecek olduğu için...öğrenme hevesim arttı,daha çok öğretebilmek için...
hani bazen insan der ya..hayat bana bir şans daha verseydi diye,en büyük şansım oldu oğlum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder