14 Ocak 2013 Pazartesi

neden buradayım?


hep sevdim yazmayı,düşündüklerim ve hissettiklerim yazılmayınca sanki tamamlanmıyor, bir yerinde eksik kalıyormuş gibi geldi hep,kilitli günlükler,ajandalar,küçük not kağıtları...okunup okunmaması da çok umrumda olmadı.

Oğlumun dünyaya gelmesiyle hem gündelik yaşamımda hemde ruhumda yer yerinden oynadı sanki,senelerdir  yerleşen alışkanlıklar şekil değiştirdi,şaşırdım,mutlu oldum,kaygılandım heyecanlandım...bunları yaşadıkça paylaşma ihtiyacım arttı,okula yeni başlayan çocuklar gibi bu süreçte araştırdım,okudum ve oğlumla geliştim,bunları paylaşmanın en güzel yolunun kişisel bir blog olduğuna karar verdim,

6 yorum:

  1. dogru karar! keske o sakli gizli ajandalari kilitli gunlukleri de okuyabilsek, cok ogretici olduklarina eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım bende senin günlüklerini merak ediyorum:)

      Sil
  2. hoşgeldin aramıza canım ;))

    YanıtlaSil
  3. sağol canım:)desteğin için ayrıca...

    YanıtlaSil