15 Şubat 2013 Cuma

GAZ MASAJI:)

Umay 2 aydan itibaren çok gazlı bir bebekti,doktorumuz hastaneyi ayağa kaldıracak kadar gazı var demişti,ama çok sızlanmadan bu zamanları geçirdik,bunun en büyük sebebi hamileliğim esnasında öğrenmeye gayret ettiğim gaz masajı idi,bu masajı Ayşe ÖNER'in kitabından öğrenmiştim,aslında kurslarına gitmek için çok niyetlendim  ancak kurslar bana uzak semtlerde idi,çalıştığım için zamanı ayarlayamadım,ama kitabına bir öğrenci gibi çalıştım:)
gaz masajını her gün 5 -6 kez yaptım,bu arada masaj wind salbe adlı bir merhemle daha etkili oldu,şimdi masajın videosunu da paylaşacağım bu konuda çevremde benden yardım isteyenlere de iyi bir uygulama örneği  olacağını düşünüyorum:)

2 yorum:

  1. Umay merhaba,
    Çok faydalı bir paylaşım olmuş, teşekkürler! Bir de gaz için tuvalete tutmak da çok işe yarıyor. Squat (çömelme) pozisyonunda hem alttan hem üstten gazını rahatça çıkarıyor bizim minik :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler..evet bende umayı tuvalete tutmuştum gerçekten rahatlatıcı oluyor...

    YanıtlaSil